جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بابایی بسیج طلاب اصفهان

رئیس شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون اصفهان با تاکید براتحاد در کشورگفت: همدلی دولت و ملت دشمنان را نا امید می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نخستین جلسه شورای عالی بسیج طلاب و  روحانیون استان اصفهان با حضور  چهارده نفر از اعضای شورا  که هرکدام در کارگروه های مختلف در بسیج اقشاراصفهان همچون کارگروه های اقتصاد ، فرهنگی و... ایفای نقش می کنند، برگزار شد

حجت الاسلام بابایی در این جلسه، ضمن اشاره به نامگذاری امسال به سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی ابراز داشت: توجه عمیق به  شعار منتخب سال 94 از ضروریات است ، این نوع نامگذاری پرده از منظومه فکری و ذهنی مقام معظم رهبری برمی دارد که از سال 68با پیام ها و نامگذاری سالهای مختلف ، جامعه را بسوی جامعه مهدوی پیش می برد.

حجت الاسلام بابایی گفت:حضرت امیرالمومنین علیه السلام در خطبه126نهج البلاغه می فرمایند:دولت و ملت تکالیفی در قبال هم دارند که اگر دولت و  ملت وظایف خود را خوب انجام دهند خروجی کار اموری بسیار خوب بوده و باعث پیشرفت شده و با ظهور عدالت  مردم نسبت به حکومت امیدوار و دشمن ناامید خواهد شد.

رئیس شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در ادامه افزود: تحقق همدلی و همزبانی در گرو تحقق ارکان مهمی است که اقامه نماز است، توجه به زکات احیای امربه معروف و نهی ازمنکراست.

گفتنی است: در ادامه جلسه اعضاء شورا با گفتگو در مورد مصادیق این چهار رکن ،حفظ نظام اسلامی ،اقتدار،ازدیاد جمعیت و،اصلاح اجتماع  را از مصادیق بارز رکن امر به معروف دانستند و تصمیم بر این شد که مصادیق هرکدام از این ارکان موضوع مباحث آینده شورا باشد.

همچنن،همه اعضا با تاکید بر ولایت محوری در انجام وظایف مصوب کردند که با توجه به برگزاری  انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، باید اهمیت این انتخابات توسط روحانیون برای مردم بازگو شده و نشریات سیاسی برای تقویت بینش سیاسی ائمه جماعات و مبلغین از طرف بسیج طلاب و روحانیون برنامه ریزی و توزیع گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha