پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 350045
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
سلیمانی تبار - مشهد اردهال

حوزه/ امام جمعه مشهد اردهال، با بیان اینکه اقدامات عربستان مخالفت آشکار با دين مبين اسلام است؛ افزود: اين اقدامات به منظور ايجاد تحريف در اسلام و حفظ موجوديت اسرائيل صورت مي‌گيرد.

 حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اعلام تعيين زمان اعدام آيت‌ الله شيخ نمر باقر النمر، روحاني برجسته شيعه عربستان از سوي حکومت ظالم آل سعود؛ اظهار داشت: دولت آل سعود با این جنایت چهره پلید خود را بر جهان اسلام نمایان خواهد ساخت.

وی در ادامه با بيان اينكه حكم اعدام شيخ نمر يك لكه ننگ براي دولتمردان عربستان سعودي است، تأكيد كرد: قطعا دستگاه دولتی آل سعود با حمله به یمن و اعدام شیخ نمر سرنگونی خود را تسریع می کنند .

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اقدامات عربستان مخالفت آشکار با دين مبين اسلام است؛ افزود: اين اقدامات به منظور ايجاد تحريف در اسلام و حفظ موجوديت اسرائيل صورت مي‌گيرد.

امام جمعه مشهد اردهال، با اشاره به اینکه عربستان سعودی بزرگ ‌ترين نقض ‌كننده حقوق‌ بشر در منطقه است و بی ‌شك اجراي حكم اعدام شيخ نمر نشأت گرفته از تفكرات وهابي آنان است؛ يادآور شد: مسئله و موضوع اعدام شيخ نمر مساله مذهبي نيست و نبايد در اين زمينه در دام دشمن و بحث شيعه و سني بيافتيم.

وی افزود: امیدواریم هرچه زود‌تر فتنه آل سعود از سر مسلمانان برداشته شود و به طور قطع شکست در انتظار این رژیم سفاک و ظالم خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی تبار در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علميه، علما و مردم ايران چنين جنايتي را نابخشودنی می دانند و علما باید در درس‌ها و بیانات خود نسبت به اقدامات دولت آل سعود ابراز انزجار کنند و رسواگر همه ظلم ها و حق کشی های آشکار حکومت ظالم و مستبد آل شیطان باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha