جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتظاری

قطعاً اگر امروز ما توانسته ایم بسیاری از بحران ها را پشت سر بگذاریم به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین انتظاری، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های خبرگزار ی «حوزه»، بااشاره به نامگذاری سال ها از سوی رهبر انقلاب اظهارداشت: یکی از نعمت های بزرگ خداوند متعال به ملت ایران ، وجود ولایت فقیه و رهبری آگاه و هوشیار است که همواره از دید و افقی بالا به مسایل نگرسته و رهنمودهای لازم را در هر زمینه ای به مردم و مسئولین ارائه می دهد.

امام جمعه جلفا، افزود: قطعاً اگر امروز ما توانسته ایم بسیاری از بحران ها را پشت سر بگذاریم به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و امروز هم باید این رویه ادامه یابد که یکی از مهم ترین این عرصه ها تحقق شعار سال است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، تاکید کرد: شعار سال ، تنها برای مسئولین نیست، بلکه امری همگانی بوده و باید در راستای تحقق آن اهتمام گردد، مخصوصا امسال که با نام " دولت و ملت،همدلی و همزبانی" نام گرفته و  باید همه با عزم ملی در صدد تحقق آن برآیند.

وی در همین زمینه به نقش طلاب اشاره کرد و گفت:  از جمله اقشاری که می تواند شعار امسال را به تمامی وجه محقق نمایند  روحانیت می باشد  چرا که رسالت اصلی تبلیغ دین و معارف اهل البیت(ع) برعهده حوزه های علمیه و روحانیت است.

این استاد حوزه، تصریح کرد: پرونده روحانیت بسیار درخشان بوده و این قشر فرهیخته در هر مقطع زمانی توانسته وظیفه خود را بخوبی انجام دهد و قطعا در تبیین مولفه های شعار سال نیز به خوبی این وظیفه مهم را انجام  خواهندداد.

وی هم چنین به اقدامات در نظر گرفته شده در شهرستان جلفا اشاره و بیان داشت: امسال در راستای تحقق این همدلی نهاد امام جمعه برنامه جامعی را در نظر گرفته است تا شاهد تحقق این مهم باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha