پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 350232
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
پذیرش

حوزه/ معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه فارس، از تمدید ثبت نام پذیرش آموزش غیر حضوری سطح 2 و 3 دوره شهریورماه خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری حوزه از فارس با اعلام این خبر گفت: طلاب مبلغ یا طرح هجرت یا شاغل یا سرباز طلبه مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت فارس که تا به حال برای ثبت نام در پذیرش آموزش غیر حضوری سطح 2و 3 دره شهریورماه سال جاری موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه برای ثبت نام مراجعه نمایند.

معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه فارس افزود: این طرح شامل طلاب و روحانیونی می باشد که به صورت تمام وقت مشغول به کار برده و یا طلابی که در مناطق خاص و یا این که در دستگاه ها و نهاد های دولتی در حال خدمت هستند، می باشد.

وی خاطر نشان کرد: طلاب مراجعه کننده می بایست امتحانات کتبی و شفاهی پایه اول تا ششم را با موفقیت به پایان رسانده باشند و به صورت رسمی بعنوان یک شخص طلبه در مدارس حوزوی تحصیلات سطح یکم را پشت سر گذاشته باشد.

حجت الاسلام دهقان، به شیوه ثبت نام اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون مدارس فارس می توانند تا پایان مورخه اعلام شده به سایت معاونت آموزش حوزه علمیه به آدرس  www.howzeh-qom.com و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر معاونت آموزش مرکز مدیریت استان فارس مراجعه نماید.

شایان ذکر است، زمان برگزاري امتحان در شهریور ماه 93 خواهد بود كه برنامه آن متعاقباً از مرکز آموزش حوزه علمیه فارس اعلام مي گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha