شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه/ نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي تصريح كرد: استقامت، صبر و پايداري جانبازان عامل بالا رفتن شاًن و مقام آنان در نزد خداوند بوده و جايگاهي كه ايشان دارند، غير قابل توصيف است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» از اروميه، مراسم گرامي داشت روز جانباز همزمان با ولادت ساقي دشت نينوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور امام جمعه ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي در اين مراسم ضمن تبريك ميلاد علمدار كربلا، اظهار داشت: حضرت عباس(ع) در بين امامزادگان داراي مقام بالايي است ه بطوری که امام سجاد(ع) در این باره مي فرمايند: «در روز قيامت تمام شهدا به مقام ايشان غبطه خواهند خورد».

وي افزود: بر اساس روايات وارده از سوي ائمه معصومين(ع) قطعه بريده شده از بدن جانباز پيش از خود او به بهشت ميرود و مقام جانبازان كمتر از مقام و جايگاه شهدا در نزد خداي متعال نيست.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي تصريح كرد: استقامت، صبر و پايداري جانبازان عامل بالا رفتن شاًن و مقام آنان در نزد خداوند بوده  و جايگاهي كه ايشان دارند، غير قابل توصيف است .

مهدي فعال مسكين، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان غربي هم در اين مراسم ضمن تبريك اعياد شعبانيه و با اشاره به فعاليتهاي قرآني اين نهاد، اذعان داشت: در سال گذشته 13 هزار و 488 نفر در فعاليت‏ هاي قرآني بنياد شهيد و امور ايثارگران استان شركت كردند و بیش از 600 جلسه قرآني برگزار شد كه از اين بين 23 نفر براي شركت در مسابقات قرآني استان معرفي ميشوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha