پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبدالامیر قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان: کشته شده گان حادثه تروریستی القدیح عربستان شهید هستند که نزد خداوند روزی می گیرند و شهادت آنها گواهی است بر جنایت های تروریست هایی است که از تمام ارزش های دینی و انسانی بی بهره اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان انفجار تروریستی یکی از مساجد منطقه القدیح واقع در استان قطیف عربستان را محکوم و آن را اقدامی وحشیانه دانست که ارتباطی به دین و ندارد و حرمت انسان و مسجد را زیر پا گذاشته است؛ چرا که در این عملیات، تروریست های تکفیری به نمازگزاران بی گناه در خانه خدا حمله ور شده اند که این جنایت نشان دهنده انحراف این گروه از تعالیم دین می باشد؛ چرا که قتل و کشتار را پیشه خود ساخته اند و از دین خدا خارج شده، و باید با آنها مقابله شده و ریشه آنها از امت اسلام برچیده گردد.

آیت الله قبلان از مسلمانان خواست به خداوند متوسل شوند و ایمان خود را تقویت کنند و خشونت و افراط و تعصب را کنار گذارند و در برابر تروریست ها بایستند و جلو اقدامات تکفیری ها و نشر فساد و رواج تفرقه میان مسلمانان را بگیرند که تمام اینها به سود دشمنان اسلام و مسلمانان است.

وی گفت: از مقامات رژیم آل سعود انتظار می رود تحقیقات واقعی و درست در زمینه شناسایی عاملان این جنایت را افزایش دهند و مجازات سختی برای آنها در نظر بگیرند تا موجب عبرت دیگران باشد.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان در ادامه سخنان خود به خانواده های شهدای این حادثه تروریستی صمیمانه تسلیت گفت و افزود: از نظر ما کشته شدگان در این حادثه شهید هستند و نزد خداوند روزی می گیرند و شهادت آنها گواهی است بر جنایت های تروریست هایی که از تمام ارزش های دینی و انسانی بی بهره اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha