جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکر الله سلیمانی شوشتر

حوزه / امام جمعه شوشتر، با بیان این که سوم خرداد را فرصتی ارزشمند برای بازخوانی درس هاس دفاع مقدس دانست و گفت: ایمان و تقوا مهمترین سلاح رزمندگان در فتح خرمشهر بود.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که سوم خرداد فرصتی ارزشمند برای بازگو کردن خاطرات و ارزش های دفاع مقدس است، اظهار داشت: باید از این روز تاریخی در راستای تبیین ارزش های والای دفاع مقدس استفاده کرد.

وی، فتح خرمشهر را از پیروزی بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ ایران دانست و گفت: ایمان و تقوا مهمترین سلاح رزمندگان در فتح خرمشهر بود، در حالی که بعثی ها از حمایت بسیاری از کشورها برخوردار بودند، اما به دلیل نداشتن ایمان به خدا، محکوم به فنا شدند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد نشان از تدبیر حکیمانه و ابتکار عمل امام خمینی(ره) دارد، تصریح کرد: فتح خرمشهر سبب خواری و ذلت دشمنان بعثی شد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: سوم خرداد نماد یکپارچگی ملت ایران در برابر دشمن است، چرا که قبل ازعلمیات بیت المقدس به فرمان امام خمینی(ره) رزمندگان بسیاری از سراسر کشور عازم خرمشهر شده و این شهر را از تصرف دشمن خارج کردند.

امام جمعه شوشتر با بیان این که بسیاری از مردم ایران در طول جنگ تحمیلی با خون خود از میهن اسلامی دفاع کردند، ابراز داشت: ایثارگران دوران دفاع مقدس در برهه کنونی وظیفه ای حساس و مهم بر عهده دارند و باید درس های آن دوران را به دیگران منتقل کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک امنیت امروز کشور مرهون رشادت ها و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha