پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام غلامعباس موسوی

حوزه/ مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اعزام مبلغان جهت طرح هجرت، موسوم به اوقات فراغت تابستان، از اول مرداد ماه به مدت 40 روز می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام غلام عباس موسوی با اعلام خبر اعزام مبلغان برای طرح هجرت تابستان اظهارداشت: برنامه اعزام مبلغ در تابستان و اوقات فراغت چند سالی است که از طرف دفتر تبلیغات اسلامی پی ریزی و پیگیری شده است و امسال نیز با ساز وکار جدید، ساماندهی می شود.

وی ادامه داد: از ساز و کارهای جدید در اعزام طرح هجرت امسال، اعزام مبلغان پایین تر از 45 سال, دارای تجربه تبلیغی و روابط عمومی قوی برای جذب اقشار جوان و نوجوان می باشد.

مدیر کل امور تبلیغی در خصوص زمان اعزام مبلغان در این طرح خاطر نشان کرد: طرح تبلیغ در ایام تابستان به مدت 40 روز از اول مرداد تا 10 شهریور ماه خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ساماندهی محتوایی مبلغان از طرف دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برنامه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برای طرح هجرت امسال دارای نگاهی تخصصی تر و با دسته بندی دقیق تر در خصوص مسائل محتوایی خواهد بود که چارچوب موضوعی و روند فعالیتی مبلغان اعزامی در این طرح به این عزیزان ارائه و نیز جهت پیشبرد فعالیت های تبلیغی سبد هدایا داده به مبلغان داده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: کلاس های تفسیر سوره حجرات، مناظره ها و حلقه های معرفتی، کلاس های قصص قرآنی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگی و ورزشی، جلسات مشاوره، تبلیغ چهره به چهره و اردوهای برون شهری و درون شهری, برخی از فعالیت های تبلیغی طلاب اعزامی خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha