جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور آبادان

حوزه/ امام آبادان، فتخ خرمشهر را نگینی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: ملت ایران در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نشان داد که تحمل کوچکترین تعرض به خاک میهن اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پوردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، فتح خرمشهر را نگینی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت:  ملت ایران در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نشان داد که تحمل کوچکترین تعرض به خاک میهن اسلامی را ندارد و امروز هر دشمنی که خواب حمله به ایران را ببیند، با پاسخ کوبنده مردم مواجه خواهد شد.

وی با بیان این که دوران دفاع مقدس پر از صحنه هایی است که  دشمنان ملت ایران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته، ابراز داشت: ملت ایران هرگز در برابر ظلم و تهدید تسلیم نخواهد شد و فتح خرمشهر آغازی برای پایان ابدی حضور نظامی دشمن در ایران بود.

امام جمعه آبادان با اشاره به ترس دشمنان و مستکبران از شکل گیری انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشور ها، افزو: کشتار مردم مظلوم یمن به سبب ترس دشمن از فرهنگ مقاومت است، چرا که امروز این فرهنگ به صورت خیره کننده ای در حال گسترش است.

حجت الاسلام ابراهیمی، به الگوبرداری ملت های آزادی خواه از فرهنگ مقاومت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر و شکست دشمن بعثی تا دندان مسلح نشان داد که رزمندگان اسلام همواره خواهند توانست در برابر دشمن ایستادگی و آنان را شکست دهند و این مهم امروز تبدیل به الگویی برای جوانان مبارز کشورهای عربی شده است.

وی، ولایت مداری را از شاخصه های اصلی رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی خواند و تصریح کرد: در برهه کنونی سربازان نظام اسلامی در هر پست و منصبی که باشند، باید همچون گذشته از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

امام جمعه آبادان در پایان، فتح خرمشهر را نماد و تجلی غیرت ایرانی دانست و افزود: خرمشهر پس از 578 روز اشغال از سوی نیروهای بعثی، به فرمان امام خمینی (ره) از چنگال بعثی ها آزاد شد و امروز این شهر به عنوان نماد مقاومت در تاریخ ایران می درخشد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha