جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که سوم خرداد، روز تحقق وعده الهی بود، گفت: رزمندگان با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آزادسازی خونین شهر، معادلات دشمنان را برهم زدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، امروز در جمع نیروهای مسلح و بسیجیان استان لرستان، در مقر سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تبریک فرارسیدن سوم خرداد، گفت: وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و اخلاص ستودنی رزمندگان باعث فتح خرمشهر شد.

وی با اشاره به اینکه دوران 8 سال دفاع مقدس یکی از بارزترین دوران های جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، افزود: در دوران جنگ تحمیلی، رزمندگان با دفاع جانانه از کیان این مرزو بوم، خاطرات به یاد ماندنی را از خود به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: در دوران سخت جنگ تحمیلی، رزمندگان با ایستادگی و نثار خون خود در برابر ابر قدرت ها اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمن در آید.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد، روز تحقق وعده و نصرت الهی بود، گفت: رزمندگان ایران اسلامی با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، برای رهایی خرمشهر از چنگال دشمن بعثی سنگ تمام گذاشتند و با آزادسازی خونین شهر معادلات دشمنان را برهم زده و قدرت جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در پایان تصریح کرد: امروز هم بسیجیان و نیروهای مسلح با دعای خیر رهبر معظم انقلاب جانانه برای امنیت و آسایش این سرزمین تلاش می کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha