شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
15

حوزه/ یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنم، پاهای مصنوعی است که چون از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، بیش از 5 دقیقه نمی توانم روی پاهایم بیایستم و اگر بخواهم با آن ها راه بروم به دلیل فشار زیاد، امکان راه رفتن را برایم فراهم نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، امروز همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، به همراه تنی چند از مسئولین حوزه استان، با حضور در منزل حجت الاسلام محمد علیزاده، جانباز 70 درصد و استاد حوزه یزد، از مجاهدت های این روحانی ایثارگر تجلیل کرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های جانبازان در دفاع از ایران اسلامی، گفت: شهدا و جانبازان با خدا معامله کردند و جایگاه آنان بسیار رفیع است.

*استواری در ادامه راه

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان این‌که دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا، روحیه ایثار، جهاد و شهادت را زنده می کند، ابراز داشت: دفاع مقدس رایحه‌ای ماندگار برای همه ماست و در این دیدارها، خاطرات دوران دفاع مقدس مورد بازخوانی قرار می گیرد و ما را در راهمان، استوارتر خواهد کرد.

*پاهای مصنوعی بی کیفیت

حجت الاسلام علی زاده، روحانی جانباز 70 درصد نیز گفت: یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنم، پاهای مصنوعی است که چون از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، بیش از 5 دقیقه نمی توانم روی پاهایم بیایستم و اگر بخواهم با آن ها راه بروم به دلیل فشار زیادی که وارد می شود، امکان راه رفتن را برایم فراهم نمی کند.

*خاطره ای کوتاه

وی در این دیدار به ذکر خاطره ای کوتاه بسنده کرد و افزود:  زمانی که در منطقه عملیاتی«سر پل زهاب» بودیم، انبار مهمات بسیاربزرگی در نزدیکی ما بود و گفته بودند اگر این انبار منفجر شود، علاوه برخسارت های مالی و جانی، ممکن است زلزله ای 4 ریشتری نیز در منطقه اتفاق بیافتد، لذا با توجه به این که دشمن از طریق هواپیماهای خود می توانست به این منطقه نفوذ کند، ترس انفجار این انبار همیشه وجود داشت.

این روحانی جانباز ادامه داد: عراقی ها که متوجه چنین انباری در منطقه شده بودند، درصدد انهدام آن برآمدند و هواپیمایی که توانست از پدافند هوایی ما عبور کند، این انبار را هدف قرار داد و ما نیز شهادتین را خواندیم، اما در این زمان لطف خداوند شامل حال ما شد و تنها بخش کوچکی از انبار در اثر اصابت گلوله هواپیما منفجر شد و هیچ خسارت جانی برجای نگذاشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha