جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 350513
۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
12

حوزه/ اهالی قطیف هم پرچم حضرت عباس را به نشانه مظلومیت شهدای قطیف بر منبر مسجد امام علی(ع) نصب کرده اند و علاوه بر این پرچم های حسینی نیز بر فراز منازل منطقه برافراشته شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، پس از انفجار تروریستی یکی از مساجد منطقه قطیف عربستان در جمعه گذشته تعدادی از روحانیون منطقه خواستار تشکیل بسیج جوانان قطیف به منظور دفاع از مردم شدند.

یکی از روحانیون فعال قطیف به نام عبدالکریم الحبیل خواستار تشکیل کمیته های مردمی برای دفاع از قطیف شد و از سوی دیگر اهالی قطیف هم پرچم حضرت عباس را به نشانه مظلومیت شهدای قطیف بر منبر مسجد امام علی نصب کرده اند و علاوه بر این پرچم های حسینی نیز بر فراز منازل منطقه برافراشته شده است.

همچنین اهالی قطیف عصر روز شنبه تظاهراتی علیه تروریسم وهابی سعودی تشکیل دادند که از مسجد امام علی(ع) به سوی مرکز قطیف ادامه داشت.

کاربران عربستانی فضای مجازی نیز اعلام کرده اند که اگر برخی ائمه مساجد و نویسندگان و مبلغان افراطی که عوامل تحریک کننده و توجیه کننده اقدامات تروریستی در عربستان هستند مجازات نشوند از این پس شاهد وقوع جنایت های بیشتری خواهیم بود و بر این اساس ما خواستار نابودی مراکز پشتیبانی تروریسم در عربستان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha