سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب

مدیر مدرسه علمیه «باب العلم اسلامی» از اجرای طرح ارتقایی طلاب در طول تابستان با حضور 150 طلبه از سراسر کشور در این مدرسه خبرداد.

مدیر مدرسه علمیه باب العلم  اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، اظهارداشت: با فرا رسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت طلاب، برای استفاده بهینه ایشان از تعطیلات تابستانی برای چهارمین سال پیاپی اردوی ارتقایی تابستانی در مدرسه علمیه «باب العلم اسلامی» برگزار می گردد.

حجت الاسلام  سمیعی، گفت: فرصت خوبی برای طلابی که در طول سال تحصیلی برای آنها پیشرفت کمتر فراهم شده، به  دست آمده تا بتوانند از فرصت تابستان و علل الخصوص در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه باب العلم  اسلامی تجارب بدست آمده از این طرح را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به دلیل استقبال طلاب برای چهارمین سال این طرح را برگزار می نمایم که ثبت نام از متقاضیان شروع شده است.

حجت الاسلام سمیعی در مورد طرح مذکور بیان داشت: این طرح  به دلیل  استقبال طلاب و مدیریت حوزه نسبت به برگزاری آن و غنی سازی اوقات فراغت طلاب در تابستان بسیار حائز اهمیت است

وی افزود: در این طرح علاوه بر طلاب خود مدرسه ، 150 نفر از طلاب مستعد کل کشور در پایه های پنجم الی دهم هم حضور خواهند داشت

این استاد حوزه، با بیان اینکه این طرح از سوم تیر ماه لغایت دهم مرداد ماه 1394 برگزار خواهد شد، یادآور شد:  طلاب جهت ثبت نام و حضور در این دوره می توانند از شانزدهم تا پایان خردادماه با شماره تلفن 03155456643 تماس گرفته و یا به آدرس کاشان – خیابان بابا افضل جنب فروشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha