پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان این که برای درک عظمت انقلاب اسلامی باید پا را فراتر از مرزها نهاد گفت: اقتدا به امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از  اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در همایش امام خمینی(ره) و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) گفت: مراسم سالگرد امام مراسم ترحیم نیست بلکه مجلسی برای ذکر فتوحات است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با اشاره به حضور بیش از 300 خبرنگار خارجی در مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) تصریح کرد: این خبرنگاران آمدند تا بگویند که فکر و راه روح الله در کنار جسم او تشییع شد اما دیری نپایید که به خطای خود پی بردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی به سخنی از مقام معظم رهبری پس از فوت امام خمینی(ره) مبنی بر این که «از این پس نام امام زنده خواهد شد» اشاره کرد و افزود: پیام هایی به بنده از سوی انقلابیون یمنی رسیده با این مضمون که می گویند اگر در مسیر خمینی ماندیم به طور قطع حسینی خواهیم شد.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به عظمت و درک سیاسی امام خمینی(ره) تصریح کرد: این مرد بزرگ مسائل سیاسی بسیاری از جمله حمله کویت به عراق، شهادت حجاج در سفر به مکه و سقوط کمونیست را پیش بینی کرده بود.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) آینده را پیش بینی می کرد و بارها فرمود که شما پیروز هستید اظهار داشت: امام در پاسخ به کارتر که تهدید کرده بود اگر جاسوسانمان را آزاد نکنید به ایران حمله می کنیم گفت «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و کارتر برای مقابله با سخنان امام به عملیات پنجه عقاب روی آورد اما شن ها مأمور خدا شدند ذلت را در طبس برای آمریکا به همراه داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی نیز به قدرت خمینی کبیر و منبع الهی این مرد آسمانی معترف شده بودند، خاطرنشان کرد: در برهه کنونی می بینیم که ملت ایران با این که تحریم است اما همچنان با اقتدار و پر صلابت ایستاده که این نشان از تبعیت همراه با آگاهی از امام و راه او را دارد.

امام خمینی تربیت کننده نسل عاشورایی بود

امام جمعه موقت اهواز، امام خمینی(ره) را تربیت کننده نسل عاشورایی برشمرد و افزود: دیروز جوانان این مرز و بوم در مرزهای ایران برای اعتلای اسلام می جنگیدند و امروز شاهدیم جوانان بسیاری در جای جای جهان برای دفاع از اسلام به پاخاسته اند.

وی با بیان این که برای درک عظمت انقلاب اسلامی باید پا را فراتر از مرزها نهاد تصریح کرد: اقتدا به امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه تصریح کرد: امروزه زیردریایی های آمریکایی که از تنگه هرمز می خواهند عبور کنند باید خود را به زبان فارسی به قایق های سپاه پاسداران معرفی کنند و این نشان از تغییر استراتژی دریایی آمریکا و عظمت و اقتدار ایران دارد.

امام جمعه موقت اهواز ماندن در خط ولایت را سبب عاقبت به خیری انسان دانست و افزود: مسئولان عراقی در سخنانی گفته اند که هیچ کس نمی تواند الرمادی را که در چنگال داعش افتاده آزاد کند جز یاران خمینی و اگر نبودند همین سربازان پیر جماران امروز بغداد و کربلا هم در دست داعش، این سپاه سفیانی بود.

وی با اشاره به در جریان بودن مذاکرات هسته ای تصریح کرد: تیم مذاکره کننده فرزندان این ملت هستند و باید با اقتدار و صلابت ایرانی در برابر گروه 1+5 حاضر شوند و این را به دشمن بفهمانند که آرزوی بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای را به گور خواهند برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha