جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 351078
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
امام زمان (عج)

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از اجرای بیش از 70 ویژه برنامه و مسابقه پیامکی "قول می دهم آقا..." در ایام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام علی سقاچی در جمع خبرنگاران، با اعلام اجرای بیش از 70 ویژه برنامه در شیراز به مناسبت نیمه شعبان، گفت: برگزاری مسابقه حفظ خطبه شعبانیه، تفسیر زیارت جامعه کبیره و اجرای جشن ویژه کودکان از جمله برنامه های سالروزمیلاد امام عصر (عج) در فرهنگسراهای شهرداری شیراز است.

وی از برگزاری مسابقه پیامکی پیام مهدوی با تکمیل جمله "قول می دهم آقا..." ویژه شهروندان شیرازی خبر داد و افزود: منتظران امام عصر(عج) می توانند دل نوشته های خود را به سامانه پیام کوتاه 20005246 ارسال نمایند و به بهترین جمله به قید قرعه جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی واجتماعی شهرداری شیراز در ادامه تصریح کرد: تقارن نیمه شعبان و سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد فرصتی  برای  ترویج فرهنگ انتظار و پیاده سازی الگوی مهدویت همراه با اندیشه های امام خمینی(ره) درجامعه است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با درایت و ژرف اندیشی، انتظار فرج را انتظار قدرت اسلام معنا کردند و فراهم آوردن مقدمات ظهور را یکی از وظایف منتظران می دانستد و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha