پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری مجمع بزرگ مبلغان رمضان المبارک 1436 استان اصفهان، با حضور آیت الله محمدی ری شهری و اعزام 1000 مبلغ اصفهانی به نقاط مختلف کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی با اعلام این خبر گفت: امسال در ماه مبارک رمضان حدود 1000 نفر از مبلغان خواهر و برادر در رده های تبلیغی 1تا 4 به 20 استان کشور اعزام خواهند شد که حدود 50 درصد آن ها به شهرها و روستاهای داخل استان اصفهان و مابقی به سایر استان ها اعزام می شوند.

 وی با اشاره به اینکه اعزام ها در راستای تبیین و نشر آموزه های دینی و معارف ائمه معصومین علیهم السلام و با توجه به نیازهای روز جامعه، برنامه ریزی های شده، تصریح کرد: امسال همانند سال های گذشته اعزام ها بر اساس نیاز نهادهائی مثل دفاتر ائمه جمعه، سازمان های تبلیغات اسلامی، مساجد و سایر نهادها که از طریق سامانه الکترونیکی اعزام مبلغ(سمتا) اعلام شده، صورت می گیرد.

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: این اعزام ها به صورت عمومی و تخصصی انجام خواهد شد، مبلغان تخصصی مبلغانی هستند که پس از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه بصورت تخصصی در عرصه های خانواده، مشاوران خانواده،کلام و عقائد، پاسخ به شبهات و همچنین نقد علمی و آکادمیک مسیحیت و وهابیت فعالیت خواهند کرد.

وی، برگزاری مجمع بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه مبلغان اعزامی در این ماه پر برکت برشمرد و در خصوص برنامه های این مجمع،  گفت: مجمع بزرگ مبلغان رمضان امسال با سخنان ارزنده و تجارب و تذکرهای تبلیغی آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان سخنران ویژه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی اضافه کرد: مجمع مبلغان با قرائت پیام آیت اله العظمی مظاهری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان و سایر مدیران و مسئولین ارشد استان در روز پنجشنبه 26 خردادماه 1394 در سالن همایش اهل البیت(ع) برگزار خواهد بود.

 براساس اعلام دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال از حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامعلی یوسف زاده، به عنوان پیرمبلغ شاخص در عرصه تبلیغ جهادی تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha