پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 351112
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
حسینی راد یزد

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد از وقف یک مجتمع 8 واحدی به حوزه علمیه استان یزد در مشهد مقدس از سوی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از وقف یک مجتمع فرهنگی-اقامتی 8 واحدی به حوزه علمیه استان یزد در مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: مجتمع فرهنگی اقامتی بیت الزهرا(س) از سوی حجت الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی با تمام امکانات اقامتی و پارکینگ و آسانسور به حوزه علمیه استان یزد وقف شده است .

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه این مجتمع 17 خرداد ماه به حوزه تحویل داده خواهد شد ادامه داد: مراسم افتتاح این مجتمع هم همان روز با حضور آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر کدام از این واحد ها در حدود 80 متر است که امکان اسکان یک خانواده 6 نفره و حتی بیشتر را هم در خود خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی راد خاطرنشان کرد: تاکید واقف بر این بوده است که این واحد ها تنها در اختیار طلاب، اساتید و کارمندان حوزه قرار گیرد.

وی گفت: هر خانواده تنها می تواند برای 4 شب و 5 روز اقامت داشته باشد و هزینه هر شب اقامت برای هر خانواده 30 هزار تومان است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد گفت: ثبت نام از طلاب و اساتید متقاضی از 17 خرداد آغاز می شود و طلاب می توانند به صورت الکترونیکی با مراجعه به سایت otyazd.ir ثبت نام و یا اینکه با مراجعه حضوری به دفتر امور طلاب و دانش آموختگان واقع در مرکز مدیریت نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha