پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رحیمیان

حوزه/ در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان(عج)، میهمانان خارجی 30 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران گردهم خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این مراسم که با عنوان همایش بین‌المللی «سفیران آفتاب» روز میلاد حضرت برگزار خواهد شد از 60 زبان دان حوزه مهدویت که طی یکسال اخیر فعالیت داشته اند تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این همایش با حضور فرهیختگان، طلاب، اساتید، دانشجویان و مبلغین مهدوی از 30 کشور جهان و با همکاری جامعه‌المصطفی العالمیه از ساعت 17 الی 19 در روز نیمه شعبان(سیزدهم خرداد ماه) و در سالن عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلیمن رحیمیان تولیت مسجد مقدس در همایش «سفیران آفتاب»  سخنرانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران موضوع همایش بین‌المللی «سفیران آفتاب» را انقلاب اسلامی، امام، انتظار عنوان کرد و افزود: محوریت این همایش تبیین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در صدور ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه تشریح برنامه‌های این همایش گفت: از 60 زبان دان حوزه مهدویت که در یک سال اخیر در مسجد مقدس جمکران با ما همکاری داشتند تجلیل خواهیم کرد.

وی با بیان این که محصولات فرهنگی متنوعی به چندین زبان خارجی در همایش «سفیران آفتاب» عرضه خواهیم کرد، اذعان داشت: شخصیت و ویژگی‌های امام عصر(عج) در بروشوری با عنوان «موعود مهربان» و تاریخچه مسجد مقدس جمکران به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو ترجمه شده است که در اختیار مهمانان همایش «سفیران آفتاب» قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha