جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علمای عمامه گذاری

حوزه/ بزرگان دین مخصوصا حضرت امام در دوره های اخیر از نمادهای بارزی هستند که لباس روحانیت بر تن داشته و با قدرت دنیا را تکان داده و زلزله بر اندام قدرت های شرق و غرب انداختند که در صد سال اخیر در توان هیچ سیاستمداری نبوده است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله  مصطفی علماء، در مراسم عمامه گذاری طلاب کرمانشاه، با اشاره به شان و بزرگی لباس روحانیت که در مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان صحنه برگزار گردید، اظهار داشت: امروزه قدرت و اهمیت روحانیت برای همگان در سطح دنیا معلوم و روشن است و صاحبان این لباس باید تا آخر ثابت قدم بوده و شان و بزرگی این لباس را حفظ نمایند.

این استاد حوزه، گفت : بزرگان دین مخصوصا حضرت امام در دوره های اخیر از نمادهای بارزی هستند که این لباس را بر تن داشت و با قدرت همین عمامه و لباس دنیا را تکان داده و زلزله بر اندام قدرت های شرق و غرب انداختند که در صد سال اخیر در توان هیچ سیاستمداری نبوده است .

امام جمعه کرمانشاه افزود : امروزه هم قویترین موضع گیری ها برای جهان اسلام در برابر دنیای استکبار از سوی مقام معظم رهبری گرفته می شود که یک روحانی بوده و ولی امر مسلمین جهان است .

آیت الله علما در پایان تاکید کرد : همه ما باید شان و منزلت این لباس را به خوبی حفظ نماییم، چرا که ضامن حفظ این مهم هستیم و وقتی دارای این نیت ارزشمند باشیم خداوند نیز مار را کمک خواهند نمود .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha