سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 351130
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
حجت الاسلام معتمدی_رئیس کانون های فرهنگی  وهنری مساجد استان اصفهان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان اصفهان از برگزاري جشن نیمه شعبان و گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد در مساجد استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، امروز در جمع خبرنگاران، به برنامه های نیمه شعبان و ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد اشاره کرد و اظهارداشت: برگزاری احیا شب نیمه شعبان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری جشن و سلسله گفتمان های مهدویت، اجرای مسابقات کتابخوانی از جمله مهمترین برنامه های شب و روز نیمه شعبان توسط کانون های مساجد و یا با مشارکت نهادهای مختلف است.

وی با اعلام این که فعالیت در حوزه مهدویت درمقاطع مختلف سال انجام می شود، ابراز داشت: تولید محتوا و برگزاری جلسات گفتمانی مهدوی از جمله مهمترین عناوین برنامه های حوزه مهدویت است و کانون تخصصی نیز در خصوص فعالیت دارد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی، بیان داشت:برنامه هایی با هدف تبیین شخصیت امام خمینی(ره) برای عموم مردم به ویژه نسل جوان پیش بینی شده که در مساجد انجام می گیرد.

وی ادامه داد: اعزام زائران به مرقد امام(ره) جهت شرکت در مراسم سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برنامه هایی از این قبیل به مناسبت 14 خرداد انجام می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه های 14 و 15 خرداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با رویکرد معرفی رشادت ها و وقایع دوران انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت اخلاقی، مدیریتی و عرفانی حضرت امام(ره) است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha