چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یا مهدی

حوزه/ مسئول بنیاد مهدویت استان لرستان از برگزاری مراسم ویژه احیای شب میلاد امام زمان (عج) در مساجد و حسینیه های این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه مراسم  ویژه احیای نیمه شعبان در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم آباد برگزار می شود، اظهارداشت: در این شب منتظران با قرائت دعاهای خاص این شب ، برای ظهور منجی عالم بشریت  دعا می کنند.

مسئول بنیاد مهدویت استان لرستان بیان داشت: در این شب قاریان ممتاز، مداحان و سخنرانان برجسته نیز حضور خواهند داشت .

حجت الاسلام سید محسن موسوی، با اشاره به برپایی ایستگاه های مهدوی برای پاسخ گویی به سوالات مردمی اظهار داشت: در این ایستگاه ها ، روحانیون و مبلغان به سوالات و شبهات مردم در خصوص مسایل غیبت امام عصر(عج) پاسخ می دهند.

وی، برگزاری آزمون مهدویت دوره های مقدماتی و تکمیلی برای طلاب دانشجویان و همچنین قشر فرهنگی را از جمله مهمترین برنامه های بنیاد  مهدویت استان لرستان در طول سال برشمرد.

جشن بزرگ منتظران ظهور در خرم اباد

سرهنگ بازگیر فرمانده سپاه خرم آباد هم در گفتگو با خبرنگار حوزه با اشاره به اینکه امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در بوستان کیو خرم آباد برنامه های متنوع ویژه نیمه شعبان برگزار می شود گفت :پس از اقامه نماز مغرب و عشا حجت الاسلام والمسلمین  سرلک در خصوص وظایف منتظران و همچنین ویژگی های منتظر واقعی سخنرانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha