شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبحانی - عمامه گذاری

حوزه/ جشن نیمه شعبان و عمامه گذاری طلاب جامعه المصطفی امروز با حضور آیت الله االعظمی سبحانی در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله سبحانی در این مراسم  ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار داشتند: امروز گروهی از سربازان امام زمان (عج) ملبس لباس مقدس روحانیت شدند که ان شاء الله از یاران واقعی ایشان به شمار خواهند آمد.

این مرجع تقلید در ادامه ضمن تبریک نیمه شعبان گفتند: مهدی موعود(عج) جهان را بار دگر احیا خواهند کرد که این نه تنها از عقاید مکتب اهل بیت(علیهم  السلام) به  شمار می آید، سایر ادیان و مذاهب نیز به این  حقیقت اعتراف دارند.

معظم  له با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشتند: پیامبر اعظم(ص) در حدیثی که تورات و انجیل نیز بر آن اذعان نموده اند، مؤمنین آخر الزمان را نجات دهندگان بشریت از ظلم و جور زمانه دانستند.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه با اشاره به ارتحال امام خمینی(ره)، افزودند: رشادت های رهبر کبیر انقلاب برای کسب جاه و مقام نبود، بلکه ایشان زن، فرزند و همه زندگانی شان را  با  اخلاص فدای اهداف ارزشمند خویش نمودند، زیرا  امام (ره) همه چیز را در تحقق آن اهداف می دیدند.

معظم له در پایان یادآور شدند: ان شاء الله ما همه از سربازان واقعی امام زمان(عج) باشیم. کسانی که لباس مقدس امام زمان (عج) را بر تن می نمایند، باید به بسیاری از مسائل و حفظ شئون روحانیت اهتمام داشته باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha