پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هنوز هم بسیاری از مردم دنیا به ویژه وجدان های آگاه و بیدار، تشنه شناخت و کسب معرفت بیشتر نسبت به حضرت امام (ره) هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه ما هنوز هم نتوانسته ایم آن طور که باید و شاید مردم دنیا و حتی مردم خودمان را نسبت به همه ابعاد و زوایای زندگی سیاسی و اجتماعی و سیره نورانی امام راحل آشنا کنیم.

وی افزود: بی شک در این رابطه نیاز به یک نوع مجاهدت و تلاش و همت دوچندان احساس می شود که به خصوص مسئولان و متولیان امور فکری و فرهنگی ، رسالت و تکلیف افزون تری بر عهده دارند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دستاورد بزرگ نهضت امام (ره) عنوان کرد و افزود: این مرد بزرگ در  رویکرد نظام حکومتی تحول ایجاد کرد و با نظریه پردازی در این زمینه بحث ولایت ففیه را در جامعه اسلامی تحقق عملی بخشید و ثابت کرد که کار آمدترین نظام سیاسی در جهان، نظام مبتنی برولایت فقیه است.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتاً همه ما مدیون امام عظیم الشان (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستیم، چرا که اگر امروز در سایه نظام ولایی و الهی زندگی می کنیم به برکت خون شهدا و امام شهداست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha