پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آذر غربی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با تاکید بر این که باید در مسیر پیشرفت و بهسازی امر آموزش در مدارس گام برداریم، خاطرنشان کرد: تعامل و هم اندیشی سبب رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عبدی فام، ظهر امروز در هم اندیشی معاونین آموزشی مدارس علمیه آذربایجان غربی، در ارومیه، بررسی آیین نامه های آموزشی را از اهداف این هم اندیشی اعلام کرد و اظهار داشت: نظارت بر امور آموزشی از سوی معاونین آموزش، در روند پیشرفت تحصیلی طلاب بسیار موثر است.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران حوزه استان و معاونین آموزشی، مدارس استان جز مدارس نمونه کشور هستند.

وی به برگزاری المپیاد علمی در مدارس اشاره کرد و گفت: در المپیاد علمی کشوری، آذربایجان غربی رتبه پنجم را در کشور کسب کرد و این مسئله در سایه تلاش های مدیران و معاونین آموزشی و اساتید محقق گردید.

حجت الاسلام عبدی فام برگزاری جلسات و هم اندیشی معاونین حوزه های علمیه را در امر بهبود کیفیت آموزش طلاب مفید خواند و ابرازداشت: حضور معاونین در این گونه جلسات برکات زیادی دارد و سبب تبادل نظر، افکار و اندیشه ها و بهرمندی از تجربیات یکدیگر می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر این که باید در مسیر پیشرفت و بهسازی امر آموزش در مدارس گام برداریم، خاطرنشان کرد: تعامل و هم اندیشی سبب رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می شود.

برپایه این گزارش، در این هم اندیشی، معاونان آموزشی مدارس علمیه آذربایجان غربی نیز نظرات خود را در راستای تقویت امر آموزش در مدارس مطرح کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha