پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صالحی منش

حوزه/ استاندار قم حضور كشورهاي غربي در پاي ميز مذاكرات هسته اي را به دليل عدم توان عملياتي آنها براي انتخاب گزينه هاي ديگر عنوان و تصريح كرد: تيم مذاكره كننده ي ايران به پشتوانه روحانيون و ايثارگران در حال دفاع از حقوق ملت ايران هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش طلاب و روحانيون ايثارگر در مدرسه علميه حضرت ابوالفضل (ع) قم، طي سخناني به بيان افتخارآفريني هاي ايثارگران در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي پرداخت.

وی با اشاره به جانفشاني جانبازان و ايثارگران در جنگ هشت ساله تحميلي، حضور تاثيرگذار آنان در سالهاي پس از جنگ را يادآور شد و خاطرنشان كرد: اين عزيزان امروز با وجود مشقت هاي فراوان جسمي و روحي در عرصه هاي مختلف نيز در حال جهاد هستند.

نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري نگاه ويژه اي به پشتوانه عظيم ايثارگران از انقلاب اسلامي داشته و دارند، خاطرنشان كرد: امروز نيز نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد به حمايت هاي اين بزرگواران نيازمند است.

وي حضور كشورهاي غربي در مذاكرات هسته اي را به دليل عدم توان عملياتي آنها براي انتخاب گزينه هاي ديگر عنوان و تصريح كرد: تيم مذاكره كننده ايران به پشتوانه روحانيون و ايثارگران در حال دفاع از حقوق ملت ايران هستند.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش بيانات و ديدگاه هاي رهبري در زمينه مذاكرات هسته اي را فصل الخطاب دانست و گفت: دولت نيز خود را موظف به اجراي رهنمودهاي معظم له در همه زمينه ها از جمله مذاكرات هسته اي مي داند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha