پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسجد

حوزه/ مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از گردهمایی مبلغان و غباروبی 5 هزار مسجد استان اصفهان به مناسبت دهه غباروبی و تکریم مساجد خبرداد.

حجت الاسلام حسن بابایی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان  به برنامه های دهه غباروبی و تکریم مساجد اظهارداشت: این دهه از روز گذشته آغاز و تا پایان ماه شعبان ادامه دارد.

وی افزود: شعار امسال دهه غباروبی و تکریم و مساجد و رویکرد محوری طول سال 94 "آینده جوانانمان را از مساجد بسازیم" نام گرفته که بر این اساس برای حضور جوانان در مسجد باید برنامه ریزی و اقدام شود

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به روز شمار و برنامه های این دهه گفت:  تجليل از جوانان فعال مسجدي با توجه به شعار امسال دهه تکریم مساجد یکی از برنامه ها است که توسط مردم و مسئولان در بخش های مختلف صورت می گیرد.

حجت الاسلام بابایی، ادامه داد:گردهمايي روحانيون و ائمه جمعه سراسر استان اصفهان،‌افتتاحيه طرح اوقات فراغت مراکز فرهنگی فعال در مسجد و گردهمايي مبلغان را از برنامه های شاخص این دهه در استان اصفهان دانست.

وی، غباروبی مساجد توسط مردم را از برنامه های شاخص و دیرینه این ایام دانست و گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم برنامه ریزی برای آماده سازی مساجد جهت برنامه های ماه مبارک توسط مردم انجام می شود.

وی افزود: غباروبی 5 هزار مسجد استان اصفهان توسط مردم در دهه آخر ماه شعبان که همان دهه غباروبی و تکریم مساجد است انجام می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha