پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خمینی

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: اگر راه و سیره امام را گم يا فراموش کنيم ملت ايران بی شک دچار خسران و زیان خواهد شد.

 حجت الاسلام محمد طه مهری، در گفتگو با خبرنگار حبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با مهم دانستن مکتب و راه امام برای مردم و انقلاب اسلامی اظهار داشت : برای اینکه از این راه و مسیر دور نشویم باید در خطر رهبری حرکت کنیم زیرا ؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صادق ترین و بزرگترین مفسر مکتب حضرت امام خمینی  (ره) است و به کسی اجازه تعبیر سوء نخواهند داد.

وی گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی راه و مکتب امام (ره) را خوب شناخته اند و با وجود فتنه ها محکم و استوار در این مسیر حرکت می کنند، لذا شاهد هستیم که با وجود انواع دشمنی ها، ایران به عنوان امن ترین کشور دنیا مانند نگینی بر چهره پر تلاطم جهان امروزی می درخشد.

وی افزود : طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مکتب امام راحل عظیم الشان ، نقشه‌ي راه پر اميد ملت ايران است و اگر راه و سیره امام را گم يا فراموش کنيم  ملت ايران بی شک دچار خسران و زیان خواهد شد.

امام جمعه گیلانغرب مکتب امام (ره) را مکتب اسلام ذکر کرد و گفت : ایشان اسلام امریکایی را نفی نمودند و مخالف اشرافی گری بوده و به نیرو و اراده مردم ایمان داشت و به آن اعتماد کرد.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: امام (ره) همواره یار مظلومان و ستمدیدگان بوده و با هرگونه سلطه پذیری و قلدری مخالف بود و امروزه ما هم باید این راه را ادامه داده و به بیگانگان اجازه دخالت و تصمیم گیری در امور کشورمان را ندهیم.

وی یاد آور شد : امام راحل بر وحدت ملی تکیه ویژه ای داشتند و مخالف هر گونه دو دستگی و تفرقه بر اساس مذهب یا قومی و قبیله ای بودند و این اصل را عامل موفقیت و پیشرفت کشور میدانست.

وی تصریح کرد : ملت ایران در مسیر و بر اساس اصول رهبری حرکت نموده و در سایه  ولایت به تمامی موفقیت ها دست خواهد یافت .

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha