چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 351839
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
محمد شمس و سید محمد حسینی امامت یزد

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در یزد از پذیرش 25 دانش پژوه مقطع سطح 3 در مرکز تخصصی امامت شهر یزد خبرداد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، ظهر امروز با حضور در دفتر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در یزد از نزدیک در جریان روند مصاحبه ورودی های مرکز تخصصی امامت سطح سه قرار گرفت و با حجت الاسلام و المسلمین انصاری، قائم مقام بنیاد فرهنگی امامت، گفتگو و تبادل نظر کرد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار حوزه از یزد اظهار داشت: طی دیروز و امروز مصاحبه از 53 نفر از افرادیکه از میان 99 شرکت کننده در آزمون ورودی امامت که در تاریخ 18 اردیبهشت ماه در مسجد حظیره یزد برگزار شده بود و حائز نمره قبولی بودند، مصاحبه به عمل آمد.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور ادامه داد: اساتید مصاحبه کننده این دوره مرکز تخصصی امامت را حجت الاسلام و المسلمین انصاری قائم مقام بنیاد فرهنگی امامت کشور و حجج الاسلام نصیری و مقدم از قم به عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: از میان 53 شرکت کننده در این دوره مصاحبه تخصصی امامت سطح سه، تنها 25 نفر پذیرش می شوند

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: نتایج این دوره از مصاحبه تا سه شنبه همین هفته از طریق پیامک و تماس هایی که با شرکت کنندگان گرفته خواهد شد اعلام می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha