جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمکران

حوزه/ مدیر تبلیغ و آموزش مسجد مقدس جمکران از استقبال گسترده خانواده‌ها از برنامه‌های مرکز گل نرگس در ایام نیمه شعبان خبر داد.

حجت‌الاسلام نیکخو در خصوص اقدامات صورت گرفته در دارالقرآن مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: محفل بزرگ قرآنی با حضور قاری بین‌المللی حاج حمیدرضا احمدی‌وفا با اجرای مهدی "صلح‌جو" از شبکه قرآن و معارف سیما و برنامه تواشیح گروه بین‌المللی بقیه‌الله در شب ارتحال امام خمینی(ره) انجام شد.

وی ادامه داد: ایستگاه مشاوره حفظ قرآن کریم و تصحیح قرائت نماز در مسجد مقدس جمکران دائر شده بود که 35 جلسه به برادران و 11 جلسه برای خواهران در ایام نیمه شعبان اختصاص یافت و در مجموع نیز هزار و 100 نفر به این ایستگاه‌ها مراجعه کردند.

مدیر تبلیغ و آموزش مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: چهار کارگاه تربیت فرزند با رویکرد قرآنی در ایام نیمه شعبان برگزار شد که 250 نفر در آن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام نیکخو از اجرای مسابقات قرآنی نورالهدی در واحد دارالقرآن مسجد مقدس جمکران خبرداد و اظهار کرد: 8 هزار نسخه از سری مسابقات نورالهدی با چهار عنوان به صورت کتبی با موضوعات مهدوی و انقلاب اسلامی توزیع شد که با استقبال خوب زائرین مواجه شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران گفت: 5 هزار نفر به این مرکز مراجعه کردند و ار برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی آن استفاده کردند.

مدیر تبلیغ و آموزش مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: دو نمایش با دو موضوع گل نرگس و طنز کودکانه در مز گل نرگس به تعداد 15 مورد به اجرا درآمد که مجموعا 3 هزار و 500 نفر شرکت کننده داشت.

حجت‌الاسلام نیکخو ادامه داد: 12 ویژه برنامه از قبیل کارگاه نقاشی، سفال، کاردستی، قصه‌گویی در بیت امام خمینی(ره)، شعرخوانی، کتاب‌خوانی و ... در مرکز گل نرگس برگزار شد که اجرای این برنامه‌ها بیش از 300 مرتبه رخ داد و حدود 10 هزار نفر ساعت نیز در این ویژه برنامه‌ها شرکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: هزار بسته فرهنگی در مرکز گل نرگس تولید شد و بین کودکان توزیع گردید که نرم‌افزار پرواز قالی و سی‌دی قصه‌گویی مهدوی جزء آنها بود.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha