جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 351945
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
حسینی مقدم فارس

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم گفت: همزمان با طرح ضیافت الهی به همین مناسبت در 20 امامزاده واجب التعظیم در قم برگزار می شود که شامل برنامه های علمی و فرهنگی و مذهبی است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسینی مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان سازمان اوقاف  وامورخیریه برنامه وسیعی را در سراسر کشور اجرا می کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان این سازمان در نظر دارد که طرح ضیافت الهی را در این ماه مبارک در سراسر کشور و با محوریت امامزادگان برگزار کند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه بیان کرد: طرح ضیافت الهی به همین مناسبت در 20 امامزاده واجب التعظیم در قم برگزار می شود که شامل برنامه های علمی و فرهنگی و مذهبی است.

وی گفت: از جمله برنامه ها در امامزادگان به برگزاری برنامههای قرائت قرآن، مداحی، آموزش قرآن، مراسم احیای لیالی قدر و همچنین گرامی داشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد.

حجت الاسلام حسینی مقدم از حضور و فعالیت مبلغان و روحانیون در این طرح خبرداد و گفت : در این طرح تبلیغی و فرهنگی و آموزشی 74 تن از طلاب و روحانیون فعالیت های تبلیغی و فرهنگی و آموزشی خود را دنبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت خاص قرائت قرآن روزانه و ختم قرآن در امامزادگان، قرار شده است که در سه امامزاده شاخص استان قرائت و ختم روزانه قرآن انجام شود.

حجت الاسلام حسینی مقدم بیان کرد: در این راستا طرح نشاط معنوی ویژه دانش آموزان نیز در در 19 امامزاده استان برگزار خواهد شد که در این طرح 2 هزار دانش آموزان تحت پوشش قرار می گیرند و در برنامه های علمی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی این اداره شرکت می کنند.

وی گفت: یکی از فعالیت های مهم اوقاف در زمینه گسترش فرهنگ قرآنی تلاش در زمینه حافظ کردن یک میلیون نفر در کشور است که استان قم از سال گذشته کار تربیت 5هزار حافظ را شروع کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha