چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ربانی و آیت الله مکارم

حوزه/ سال 91-90 تعداد ممتازین تحصیلی فرزندان طلاب کمتر از 12 هزار نفر بودند ولی سال گذشته این تعداد به تعداد 28 هزار نفر رسید که نشان می‌دهد این تشویق‌ها مؤثر واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله  مکارم شیرازی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون کمک به حوزه در رسیدن به اهدافش است.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی مرکز خدمات گفت: یکی از کارهایی که مرکز خدمات انجام می‌دهد ارائه یک بسته فرهنگی برای هر خدمتی است که آثار خدمات را بیشتر کند.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: اهدای هدیه ازدواج، تولد فرزند، معمم  شدن و ... از جمله خدمات  در راستای رویکرد فرهنگی مرکز است.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی همسر و فرزندان ممتازین تحصیلی گفت: سال 91-90 تعداد ممتازین تحصیلی فرزندان طلاب کمتر از 12 هزار نفر بودند ولی سال گذشته این تعداد به تعداد 28 هزار نفر رسید که نشان می‌دهد این تشویق‌ها مؤثر واقع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی به افراد تحت پوشش مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: طلاب برادر، طلاب خواهر و طلاب غیر ایرانی که در ارگانی شاغل نباشند تحت پوشش مرکز خدمات قرار می‌گیرند و غیر از این افراد خطبا، معمرین و ائمه جماعات نیز تحت پوشش مرکز نیز قرار دارند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha