شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علما

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر خودسازی در ماه رمضان، گفت: یکی از نکاتی که دراین ماه همه باید به آن اهتمام داشته باشند، صله رحم و به یاد فقرا بودن است .

آیت‌الله مصطفی علما، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، با تاکید بر بهره گیری از فرصت های ماه رمضان اظهارداشت:: این ماه عظیم و پرخیر و برکت برای پالایش روح و تزکیه بشر بوده و از این رو انسان به تقوا و عبودیت امر شده است و این مسیر مشخص شده از سوی خداوند موجب سعادت بشریت خواهد شد.

وی گفت: این ماه باعث دل بریدن از همه چیز و فاصله گرفتن از غیر خداوند بوده  و سبب زلال شدن روح و روان می گردد و فرصتی مناسب برای خودسازی و اندیشیدن در ژرفای خود است تا بتوانیم جایگاه اصلی خویش را پیدا کنیم.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه خداوند متعال مسیر بندگی و رسیدن به کمال را به انسانها نشان داده است و حتی برای او راهنما و پیامبر مبعوث نموده، تصریح کرد: در صورتی که انسان راه را از چاه تشخیص دهد و در مسیر مستقیم خداوند قرار گیرد حتی همه ملائکه هم به او خدمت خواهند نمود.

وی با تاکید بر اینکه دوران جوانی بهترین فرصت برای کسب تقوا است، گفت: انسان به تقوای الهی امر شده است وماه مبارک رمضان برای آشنایی بشریت با تقوای الهی ایجاد شده که خلاصه و نتیجه این ماه تقوا است .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که دراین ماه همه باید به آن اهتمام داشته باشند، صله رحم و به یاد فقرا بودن است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha