شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مولایی حوزه خواهران

حوزه/ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌ علمیه خواهران گفت: دستاوردهای مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه قرآن کریم در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  حجت‌الاسلام علی مولایی گفت: این مرکز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در عرصه قرآن کریم را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

وی افزود: در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن تهران علاوه بر معرفی برخی از بانوان مجتهده، محدثه، عالمه، فقیهه و ادیبه، نمودارهایی از فعالیت‌های تبلیغی این مرکز در عرصه قرآن ارائه شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: در طول برگزاری نمایشگاه قرآن شاهد رونمایی از 28 اثر قرآنی که از سوی بانوان طلبه نگارش یافته و برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده‌اند، خواهیم بود.

وی حضور مشاوران در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی آنان را بخش دیگری از فعالیت این مرکز در نمایشگاه قرآن تهران دانست و ادامه داد: غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بخش حوزوی این نمایشگاه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

لازم به ذکر است بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برپا شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha