پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قادری پاوه

حوزه / امام جمعه پاوه گفت : حركت هايي همچون حادثه انفجار تروریستی مسجد امام صادق (ع) کویت که منجر به كشته شدن و خونريزي مردم بیگناه مي شود، نتیجه اقدامات کسانی است که درک صحیح و توانایی استفاده از آیات قرآن را ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادري در مراسم محفل انس با قرآن كريم كه امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار گردید، با اشاره به سخنانی از پیامبر اکرم(ص) گفت: امروز ما باید مراقب فتنه های زمانه  بوده و برای رهایی از آنهابه قرآن تمسک بجوئیم که تنها راه نجات و خروج از فتنه است.

وی، عشق و علاقه مردم منطقه را به قرآن کریم و انس و آشنایی با آن را کم نظیر دانست و گفت : قرآن حق و کلام خداوند بوده و هر کس دنباله رو آن باشد به سلامت به سرمنزل مقصد خواهد رسید.

امام جمعه پاوه تاثير تلاوت قرآن بر روح و روان انسان ها را شفا بخش  دانست و گفت : قرائت قرآن به حدي موثر است كه بعضي از اصحاب كرام به ديگر ياران پيامبر، توصيه به خواندن قرآن را براي خود مي كردند.

ماموستا قادري در پایان خاطر نشان کرد : حركت هايي همچون حادثه انفجار تروریستی  مسجد امام صادق (ع) کویت که منجر به كشته شدن و خونريزي مردم بیگناه مي شود، نتیجه اقدامات کسانی است که درک صحیح و توانایی استفاده از آیات قرآن را ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha