شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اخلاق

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، از اجرای طرح اخلاقی و مبانی اندیشه اسلامی در طول تابستان با حضور طلاب این استان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نوروزی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان‌های خبرگزار ی «حوزه»، اظهارداشت: حوزه علمیه اردبیل همواره در طول تابستان برنامه‌های متعددی را برای حوزه استان و طلاب برگزار می نماید .

وی افزود: یکی از برنامه های ما در طول تابستان برگزاری دوره "طرح اخلاق و مبانی اندیشه اسلامی" است که با حضور طلاب در حال برگزاری است.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، گفت: هدف از این طرح آشنایی طلاب با اندیشه های انقلاب ،بصیرت افزایی، تقویت مبانی اخلاقی و تربیتی و .. می باشد .

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، اذعان داشت: قریب به 100 نفر از طلاب استان اردبیل در این حضور دارند.

این استاد حوزه، با یادآوری اینکه این طرح در مدرسه علمیه صالحیه اردبیل در حال برگزاری است، بیان داشت: تمام تلاش ما این بوده که این طرح با کیفیت بالایی برگزار گردد به طوری که هم اکنون اساتیدی از حوزه علمیه قم در این طرح حضور می یابند.

وی تصریح کرد: برنامه دیگر ما برای تمام طلاب پایه 3  مدارس علمیه استان اردبیل است، که در طول ماه مبارک رمضان در کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی شرکت می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha