پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از راهیابی هزار نفر از داوطلبان تحصیل در حوزه خواهران استان ، به مرحله مصاحبه خبر داد.

به گزارش «حوزه»، از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر شورکی با اعلام این خبرگفت: در سطوح 2 و3 جمعا 1000 نفر از داوطلبان تحصیل درحوزه های علمیه خواهران استان یزد به مرحله مصاحبه راه یافتند.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: زمان مصاحبه داوطلبان سطح 2 از 20تیر تا 20مرداد اعلام شده  و زمان دقیق هر داوطلب، از طریق پیامک به وی اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به این که نتایج آزمون ورودی سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شده است، افزود: این نتایج از طریق وبگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های خواهران به نشانی paziresh.whc.ir  برای داوطلبان قابل مشاهده است.

حجت الاسلام کارگرشورکی با بیان این که داوطلبان معرفی شده به مصاحبه باید از 20 تا 25 تیرماه نسبت به ثبت نوبت مصاحبه از طریق پایگاهpaziresh.whc.ir اقدام کنند، ابراز داشت: مصاحبه داوطلبان از 29 تیر تا 23 مرداد بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در استان یزد انجام می‌شود.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد: طلاب خواهر در مقطع سطح سه، در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، تاریخ اسلام و اخلاق به مصاحبه  دعوت می شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha