شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س)

حوزه/ بانوی نویسنده و شاعره قمی، کتابخانه شخصی خود با نزدیک به 5000 جلد کتاب را به کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی، مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این مراسم اظهار داشت: بخش زیادی از تاریخ اسلام مدیون فداکاری های افرادی بوده که بخشی از آنها را بانوان تشکیل داده اند.

وی با بیان این که بررسی تاریخ اسلام ما را با بانوان برجسته ای آشنا می کند که خدمات ارزشمندی برای حفظ اسلام داشته اند، تصریح کرد: آنچه که امروز تحت عنوان انقلاب اسلامی شاهدیم، از برکت حضور بانویی از اهل بیت علیهم السلام در قم است که در این شهر به عنوان میهمان آمد و در مدت کمی میزبان تمامی عاشقان و محبان اهل بیت علیهم السلام از سراسر جهان شد.

مدیر مراکز فرهنگی و هنری آستان مقدس با تقدیر از اقدام خانم کاظمی قمی در اهدای کتابخانه شخصی خود به کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: اهدای کتابخانه شخصی که جمع آوری آن حاصل سال ها تلاش است، به کتابخانه های عمومی، خدمتی ارزشمند است که جمع زیادی را از آن بهره مند می سازد.

خانم اقدس کاظمی قمی، نویسنده و شاعر برجسته استان در این مراسم گفت: چندی پیش که در جریان فعالیت های گسترده کتابخانه آستان مقدس قرار گرفتم، متوجه عظمت کارهای انجام گرفته، شدم.

وی ارائه خدمات ویژه بانوان در کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را ارزشمند برشمرد و افزود: با توجه به حضور بانوان و استفاده گسترده دانشجویان از این کتابخانه، به این نتیجه رسیدم که  کتاب های خود را به این مکان اهدا کنم تا همگان امکان استفاده از آنها را داشته باشند.

خاطرنشان می شود، کتاب های اهدا شده نزدیک به 5000 جلد می باشد که در موضوعات مختلف دینی و اعتقادی، تاریخ، روانشناسی و... می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha