جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وهابیت

حوزه/ رئیس ادارۀ آموزش مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی پایان دورۀ آموزشیِ پژوهش‌محورِ «نقد وهابیت» ویژۀ طلاب اهواز، در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام حقیقت، با اعلام این خبر گفت: این اردو با حضور ۳۸ نفر از دانش‌پژوهان دوره آموزشیِ پژوهش‌محورِ «نقد وهابیت»، به مدت دوهفته از سوم خرداد تا هشتم تیرماه، در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه(ع)، در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد مقدس برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را ارتقاء سطح علمی و بینش فرهنگی دانش‌پژوهان در راستای تبلیغ معارف دینی و مواجهه و پاسخگویی به شبهات وهابیان اعلام کرد و افزود: در طول برگزاری این اردوی علمی‌ ـ آموزشی، حجج‌اسلام والمسلمین سبحانی، علیزاده‌موسوی، برنجکار، استاد توحیدی، استاد مجتبی الهی‌خراسانی و استاد جعفر مرادی موضوعاتی همچون امامت، بررسی و نقد شبهات جدید، شبهه‌شناسی، آشنایی با اهل‌سنت ایران، مبانی فقه سلفی، فن مناظره، مبانی اعتقادات، مباحث توحید و شرک و سایر موضوعات مرتبط را برای فراگیران تشریح کردند.

حقیقت در پایان افزود: دانش‌پژوهان همزمان با فراگیری آموزش‌های دوره، ضمن زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و بقاع متبرکه، با تنی چند از آیات عظام و فرهیختگان حوزه علمیه مشهد مقدس دیدار داشتند و از هنمودهای آن بزرگواران بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha