سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 352925
۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
نشریات

حوزه/ اولین جلسه هم اندیشی کارگروه نشریات حوزه اصفهان در سالن کنفرانس مرکز مدیریت این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مستاجران در مورد اهداف تشکیل این کارگروه گفت:این کارگروه با حضوربرخی ازاساتید ، مولفین وطلابی که سال ها در امر نشریات مراکز علمی فعالیت داشتند با دو هدف نظارت بر محتوای نشریات مدارس و نشریات مرکز مدیریت تشکیل شد.

وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه ابراز داشت:غالب وقت این جلسه در مورد آئین نامه نشریات حوزوی بحث شد و موضوعاتی همچون اهداف انتشار نشریات مدارس ، شرح وظایف هیئت تحریریه ، ساختار و نوع حمایت علمی ، فنی و مالی مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول واحد فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه بیان داشت: اعضاء بر روی محتوا محور بودن نشریات و اینکه محتوای نشریه بایستی در مورد دغدغه های طلاب بحث نماید تاکید کرده و مصوب شد محتوای تمامی نشریات حوزوی قبل از چاپ ، توسط این کارگروه مورد ارزیابی قرار گیرد.

حجت الاسلام مستاجران در مورد چگونگی عضویت در کارگروه های نشریات مدارس افزود: علاقمندان می توانند با هماهنگی با مدیران و معاونین فرهنگی مدارس عضو هیئت تحریریه شده و مشغول فعالیت شوند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: داوطلبین حضور و عضویت درکارگروه نشریات مرکز مدیریت می توانند با مراجعه به واحد فرهنگی حوزه و تکمیل فرم عضویت و ارائه سوابق خود و پس از موافقت مراجع ذیصلاح و با توجه به نیازهای این کارگروه در این عرصه به فعالیت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha