پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احیای دریاچه ارومیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، بهروری صحیح از منابع آبی را مهم خواند و گفت: همکاری دوسویه حوزه و ستاد احیای دریاچه ارومیه می تواند در نجات و احیای این دریاچه اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی، شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره های آموزش عمومی و فرهنگ سازی توسط مبلغان با محوریت احیای دریاچه ارومیه، اظهارداشت: همکاری دوسویه حوزه و ستاد احیای دریاچه ارومیه می تواند در نجات و احیای این دریاچه اثرگذار باشد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، بهروری صحیح از منابع آبی را مهم خواند و افزود: حوزه و روحانیت نقش اول در بحث فرهنگ سازی و تبلیغ دینی را برعهده دارند، لذا می توانند در ابعاد مختلف حساسیت کار و نقش صرفه جویی را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: بهره گیری از 200 مبلغ و استاد برجسته حوزوی در راستای انتقال پیام استفاده بهینه از منابع آب در بخش کشاورزی و مصارف خانگی و همچنین حفظ طبیعت به مردم می تواند به خوبی اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی، روحانیت و حوزه علمیه را نسبت به نظام اسلامی و مردم دغدغه مند عنوان کرد و افزود: بی اعتنایی و بی اطلاعی نسبت به آموزه های مکتب اسلام و پیامبر اکرم(ص) می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای افراد در پی داشته باشد، چنانکه درآیات و روایات متعددی در رابطه با پیامدهای اسراف، افراط و تفریط  وهمچنین ثمرات صرفه جویی تاکید شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha