پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 352945
۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
بررسی وضعیت معافیت تحصیلی طلاب گلستان

حوزه/ در نشست مشترک معاونت امور طلاب حوزه علمیه و معاونت وظیفه عمومی ناجا، وضعیت معافیت تحصیلی طلاب بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه، از گلستان، جلسه مشترک معاونت امور طلاب حوزه علمیه و معاونت وظیفه عمومی ناجا استان در خصوص وضعیت معافیت تحصیلی طلاب علوم دینی حوزه علمیه استان در سالن جلسات  حوزه علمیه گلستان برگزار شد.

برپایه این گزارش، حجج اسلام عباسعلی رضایی معاون و امیرشاهی کارشناس امور طلاب حوزه علمیه استان و ستوان یکم جلوه رئیس اداره معافیت تحصیلی و ستوان سوم وزیری مسئول امور و خروج از کشور طلاب وظیفه عمومی استان در این جلسه پیرامون موضوعات مربوط به معافیت طلاب  به گفت و گو  پرداختند.

برپایه این گزارش، چگونگی صدور معافیت تحصیلی طلاب حوزه علمیه، چگونگی درخواست خروج از کشور طلاب از سوی حوزه علمیه، مدت زمان خروج از کشور به عربستان و عراق، قرائت و شفاف سازی آخرین دستورالعمل سازمان وظیفه عمومی ،         نحوه انجام خدمت وظیفه عمومی طلاب، عدم ارسال مدارک طلاب دارای وضعیت ممنوع الخروج و ترخیص از خدمت کارکنان وظیفه برای ادامه تحصیل در حوزه های علمیه از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این جلسه  مقرر گردید معاونت امور طلاب حوزه علمیه استان طی نامه ای به مدارس، طلاب را ملزم به معرفی خود به وظیفه عمومی پس از بازگشت به کشور نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha