پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 353343
۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
قرآن کریم

حوزه/ یکی از طلاب شیرازی با راه اندازی یک مدرسه قرآنی ویژه تمامی سنین، در مسجد امام زمان(عج) شیراز، به ترویج آموزه های قرآنی می پردازد.

حجت الاسلام سید علی دانشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شیراز با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال اصحاب مسجد و به خصوص جوانان، نوجوانان و نونهالان و با وجود فضای مناسب برای راه اندازی یک مدرسه قرآنی، با حمایت خوب و قابل تشویق روحانی و هیئت امنای مسجد موفق شدیم که یک سری کلاس های قرآنی را ویژه تمام سنین راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: این مدرسه قرآنی در ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده و تمامی افراد از سنین نونهالی و کودک تا بزرگسالان، همه روزه از صبح تا قبل از افطار می توانند در کلاس های آن شرکت کنند. البته در تلاش هستیم که بعد از ماه مبارک، کلاس ها به صورت روزانه برگزار شود.

این فعال فرهنگی ادامه داد: کلاس های قرآنی در سه سطح کودکان و نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان ویژه خواهران و هم برادران تشکیل می گردد و تاکنون بیش از 50 نفر جهت شرکت در کلاس ها ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام دانشور در پایان گفت: پیشنهاد من به عنوان یک طلبه به طلاب دیگر این است که وارد کار فرهنگی شوند و تا جایی که می توانند در این عرصه فعالیت نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha