جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قندی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی قندی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی مدیر پیشین این مرکز و سایر کارکنان آن تقدیر شد.

حجت‌الاسلام قندی رئیس جدید مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم از فضای مجازی به عنوان یک فرصت یاد کرد و ادامه داد: فضای مجازی این امکان را فراهم می‌کند که گفتار و مطالب را به عنوان آموزه‌های دینی تا اقصی‌نقاط دنیا ارسال کنیم.

وی با اشاره به وجود رقابت‌های شدید در فضای مجازی اظهار کرد: امیدواریم مرکز آموزش‌های غیرحضوری را در این فضا با توسعه و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای همراهی کنیم.

رئیس جدید مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به امکانات فراوانی که فضای مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ادامه داد: این امکانات زمینه استفاده از تنوع آموزشی را فراهم می‌کند و می‌توان سبک سنتی حوزه‌های علمیه را در این فضا حفظ کرد.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده آموزش‌های غیرحضوری به زبان‌های غیر از فارسی نیز در این مرکز راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین  قندی با اشاره به نگاه مثبت مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به توسعه کار در فضای مجازی ادامه داد: باید سیاست‌گذاری مناسبی به منظور توسعه آموزش گیرندگان در فضای مجازی صورت گیرد تا علاقه‌مندان بیشتری را به این فضا جذب کنیم.

وی با اشاره به تعامل مرکز آموزش‌های غیرحضوری با نهادهای مختلف و ارائه خدمات آموزشی به آنها یادآور شد: امیدوارم بتوانیم این همکاری‌ها را توسعه دهیم و آموزش‌های چندرسانه‌ای این مرکز را نیز ارتقاء بخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha