شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  مرادبیگی- ایلام

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با تاکید بر انجام کارها برای رضای خداوند گفت: امروز ما نباید فرصت خدمت به طلاب را از دست دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین وعد مراد بیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه  استان، باتاکید بر بهره گیری از فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان، خدمت به خلق خدا را از امور مهم دانست و اظهارداشت: در روایات مختلف  از جمله  اموری  که برای بندگان آشکار نمی باشد و در نزد خداوند مخفی ایست، رضایتمندی باری تعالی می باشد و این خود فضایی را ایجاد می کند که دائماً بندگان در خوف و رجاء باشند؛ از آنجا که خداوند پیگیری کار و امور طلاب را به ما واگذار نموده, این خود نعمت بزرگی می باشد که باید با انجام وظیفه و پشتکار  قدر دان این عنایت الهی باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: با توجه به اینکه بسیاری از برنامه های طلاب باید در اسرع وقت و در جای خود انجام بگیرند لذا در بعضی موارد همین فرصت بسیار خوب خدمت ممکن است با کم کاری و سهل نگاری دچار عذاب بیشتر برای ما شود، بنابراین برای این است که بحث خوف و رجاء به انسان پشتکار و جدیت می دهد .

وی گفت: خوشبختانه امروز تمامی معاونین و مجموعه مدیریتی استان بدون ذره ای چشم داشت از تعریف و تمجید دیگران وظایف محوله خود را به نحو احسن انجام می دهند, با این وجود باید تلاش های مضاعفی برای خدمات رسانی بهتر انجام گیرد.

وی در پایان با تاکید بر رسیدگی به مشکلات حوزه و طلاب، بیان داشت:  رسیدگی به رفع مشکلات طلاب چون کد طلاب، رسیدگی به امورات رفاهی و خدماتی طلاب و دقت در اجرای دوره های تابستانی میثاق طلبگی و اختبار تثبیت طلاب ورودی سال تحصیلی از جمله مواردی است که د رحال حاضر باید به آن اهتمام گردد.

گفتنی است: در پایان  این جلسه هر یک از معاونین حوزه به ارائه گزارشات ،پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha