پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویری از شهرک زیارتی امام حسن(ع) در کربلا

حوزه/ شهرک زیارتی امام حسن مجتبی(ع) در ۱۷ کیلومتری مرقد مطهر امام حسین(ع) قرار دارد و در ماه شعبان گذشته افتتاح شد و شامل بخش های مختلف و متنوع و اقامتگاه های عمومی و واحد های اقامتی و تفریحی می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شهرک زیارتی امام حسن مجتبی(ع) واقع در مسیر کربلا به نجف روزانه پذیرای شمار زیادی از زائران حسینی از استان های مختلف عراق می باشد.

فارس فضاله مسئول شعبه ارتباطات و تبلیغات این شهرک زیارتی می گوید: این شهرک به خاطر امکانات مناسب و ایجاد زمینه راحتی و رفاه زائران، با استقبال روز افزون اهالی و زائران شهرهای مختلف عراق روبرو شده است.

وی افزود: این شهرک در وسط جاده اصلی ارتباطی میان دو استان مهم واقع شده و محل مناسبی برای استراحت زائران حسینی به ویژه در ماه مبارک رمضان و روزهای عید به شمار می رود و روزانه هفت تا هشت هزار زائر از خدمات این شهرک استفاده می کنند و این تعداد در روزهای عید و تعطیل افزایش می یابد و به حدود 16000 نفر می رسد.

این شهرک در 17 کیلومتری مرقد مطهر امام حسین(ع) قرار دارد و در ماه شعبان گذشته افتتاح شد و شامل بخش های مختلف و متنوع و اقامتگاه های عمومی و واحد های اقامتی و تفریحی می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha