جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یا امام زمان جمکران

حوزه/ مجموعه کتاب‌های کودکانه مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، همزمان با ایام با سعادت عید سعید فطر مجموعه کتاب‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران رونمایی شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی در این مراسم با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت در کودکی تأثیر گذارتر و ماندگارتراست اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مربیان کودک می فرمایند،"اگر کشوری بخواهد به سرافرازی، رفاه و غنا برسد به علم و توفق علمی و... منتهی شود، باید زیر ساخت اصلی را درست کند. و زیر ساخت اصلی تعلیم و تربیت کودکان است. شما مربی عزیز ... بدانید که درست روی نقطه‌ی اصلی و اساسی حرکت می کنید. شما درست آن کاری را که باید انجام گیرد، انجام می دهید. "

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز نرگس مسجد مقدس جمکران در انتقال مفاهیم دینی به کودکان ابراز کرد: تفاوت اساسی این مرکز با دیگر مراکز ویژه‌ی کودکان، تأکید بر انجام کار تخصصی ویژه‌ی کودک است و  بیش از 35 سال  تجربه‌ی عملی و دانش علمی مدیریت این مرکز، پشتوانه وعامل موفقیت آن است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ما به عنوان متولیان فرهنگی در مسجد مقدس جمکران به دنبال تهیه و تدوین روش‌های صحیح تربیتی متناسب با سن و نیاز کودکان برای عرضه، به مشتاقان این عرصه هستیم و در این راستا به تولید محتوا و محصولات فرهنگی متناسب با سن کودکان می‌اندیشیم و عنایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت نیز چراغ راه ماست.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: توجه به جایگاه نماز به عنوان عالی ترین جلوه ی یاد خدا و تأکید حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) به اقامه ی نماز در مسجد مقدس جمکران به عنوان اعمال خاص این مسجد از یک سو و دغدغه‌ها‌ی مقام معظم رهبری در مورد تربیت کودکان و جایگاه هنر و تأثیرگذاری آن، از سوی دیگر ما را بر آن داشت تا یک بسته فرهنگی ویژه‌ی کودکان با موضوع نماز تولید کنیم که امیدواریم مورد استفاده و استقبال عاشقان حضرت قرار گیرد.

گفتنی است: این مجموعه شامل 6 جلد کتاب مصور شعر کودک، با عناوین بیدارشدی دوباره، می خوام وضو بگیرم، می ریم که صف ببندیم، سجاده‌ی من از ابر، چادرشده بال من  و تسبیح آبیاست که ترانه‌های آن را فاطمه نوری سروده و تصویرگری آن نیز توسط خانم مهرانه جندقی صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha