چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صالحی منش

حوزه/ استاندار سابق قم گفت: یکی از افتخارات این دولت و بنده در قم این است که ارتباط قوی بین دولت و مرجعیت ایجاد شد و از نظرات و نگاه و روح معنوی حوزه و مرجعیت در اصلاح امور استفاده کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، اظهارداشت: مسئولان باید امام و رهبری را الگوی خود قرار دهند که هیچ گاه حکومت را برای نفس خود نمی خواهند؛ همه باید خدمت را افتخار و توفیقی برای خود بدانند.

وی افزود: مسئولیت تا امروز هیچ تغییر در روحیه بنده نداشته و همیشه خود را خدمت گزار مردم و این نظام می دانم و امیدوارم مردم اگر خوبی بود از آن مردم و مراجع و روحانیت و نظام بدانند و اگر تقصیری بود بر من ببخشند.

استاندار قم بیان کرد: یکی از افتخارات این دولت و بنده در قم این است که ارتباط قوی بین دولت و مرجعیت ایجاد شد و از نظرات و نگاه و روح معنوی حوزه و مرجعیت در اصلاح امور استفاده کردیم؛ ارتباطی که متاسفانه در سال های گذشته کمرنگ شده بود.

وی گفت: باید بدانیم کسی که در این استان سرکار می آید مورد تایید دولت است و معنی ندارد که کسی وی را در یک دایره خطی قرار دهد، زیرا او می خواهد برای مردم کار کند و این فرصت را باید مردم به او بدهند؛ اگر همدلی و همزبانی در همه حوزه ها عمل شود می توانیم به همه آرمان های نظام برسیم.

وی در زمینه خدمات خود در 18ماه خدمت  در قم اظهارکرد: در این مدت خدماتی چون تدوین سند آمایش استان، تدوین طرح امنیتی حرم و جمکران، تصویب شهر صنعتی پارس گستر، همکاری در برگزاری اجلاس جریان های تکفیری، اخذ مجوز از بانک توسعه اسلامی برای ایجاد 100کیلومتر لوله گذاری فاضلاب و... انجام شد.

استاندار سابق قم خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات استانداری قم در دو سال اخیر می توان به اجرای 55کیلومتر شبکه فرعی انشعاب فاضلاب، تغییر الگوی کشت به مساحت 2هزار هکتار، کلنگ زنی و جذب سرمایه گذاری خارجی در مسیر تهران، اصفهان، جذب اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی در ادامه تکمیل اتوبان قم، گرمسار، راه اندازی صحن و کتابخانه ضلع شرقی حرم مطهر، توسعه فاز دوم بلوار زائر، توسعه طرح مترو و منوریل، تامین 14هزار نفر برای تسهیلات وام ازدواج، بهره برداری از 8هزار واحد مسکن مهر، آب رسانی به روستاهای بخش کهک و رفع مشکلات سدکوچری و ساماندهی هسته مرکزی شهر را از مهمترین طرح های استانداری قم دانست.

استاندار سابق قم بیان کرد:  از دیگر خدمات صورت گرفته در این استان می توان به کلنگ زنی دو بیمارستان، جذب سرمایه گذار 500 میلیاردی، جذب سرمایه گذار بخش خصوص برای بیمارستان 1000 تخت خوابی، اجرای طراح تصفیه خانه آب، تحویل 47 مدرسه، بهره برداری از پل یادگار امام، توسعه جاده های روستایی، احداث 11 کیلومتر راه آهن برای منطقه سلفچگان، احداث سالن ورزشی در منطقه 2 و جمکران و بوستان نرگس، کلنگ زنی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص)و... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha