جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با محکوم کردن جنایات وهابیت تکفیری، گفتند: این فرقه منحرف در انجام همه این جنایت ها هدفی جز خدمت به استکبار و صهیونیسم جهانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از حدود 90 سال پیش و پس از اینکه فرقه تکفیری وهابی با تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و ارتکاب جنایات قبیح در مسجد مدینه و در کربلا در ریختن خونها و از بین بردن آثار اسلامی عقاید منحرفانه خود را ظاهر کردند هر سال خاطره این مصیبت عظیم در قلوب مسلمانان تجدید می شود.

این فرقه که برخلاف مبانی قرآن مجید و احادیث معتبر اسلامی با تکیه بر استکبار و صهیونیست ها ذلیلانه زیر سلطه آنها قرار گرفتند، راه اختلاف و ایجاد تفرقه با مسلمانان را پیموده و هر روز بر جنایات و شقاوت خود افزودند و ماهیت شقاوتمندانه خود را در محو آثار اسلامی، تخریب مساجد، ریختن خون مسلمانان و کشتن زنان و کودکان بیش از پیش ظاهر ساختند.

این فرقه منحرف در انجام همه این جنایت ها هدفی جز حفظ حکومت خود نداشتند و در ایجاد گروه داعش و ریختن خونها در عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و نیجریه منظور و هدفی جز خدمت به استکبار و صهیونیسم جهانی ندارند.

اخیراً در میان کشورهای اسلامی هیچ کشوری به اندازه این رژیم از کشورهای غربی و همفکران آنها که هدفی جز ایجاد جنگ و اختلاف افکنی ها برای فروش سلاح های جنگی ندارند، سلاح جنگی نخریده است و هم اکنون در حدود سه ماه است که با تهاجم شبانه روزی و کشتار بیرحمانه مردان و زنان و کودکان و تخریب مساجد و مدارس و بیمارستانها و خانه های کشور یمن خادم الحرمین الشریفین بودن خود را در انظار جهانیان به نمایش گذاشته است.

وسیعلم الذین ای منقلب ینقلبون

حسین نوری همدانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha