جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عراقچی

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه، با صدور اطلاعیه ای ارتحال عالم ربانی استاد اخلاق حوزه، آیت الله علی عراقچی همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، استاد برجسته اخلاق حضرت آیت الله حاج شیخ علی عراقچی همدانی (ره) موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این عالم  وارسته که در محضر معمار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی(ره) کسب فیض نموده و از شاگردان به نام حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) و حضرت الله العظمی گلپایگانی(ره) و علامه طباطبایی(ره)به شمار می آمد، خود آیتی از حسن خلق و تمثالی از فضیلت و محاسن اخلاقی بود و با اخلاص فراوان عمر گران مایه و پر برکت خود را در تعلیم و تربیت نفوس مستعده گذراند و با تالیف کتب و آثار ارزنده در نشر و ترویج معارف حقه ی اهل بیت علیهم السلام کوشا بود.

حضور او در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و جبهه های نبرد جنگ تحمیلی نشان از اخلاص والای او و تعهدش به آرمان های امام(ره) و انقلاب و رهبری معظم (مدظله العالی) است.

مدیریت حوزه های علمیه، ضایعه اسفناک فقدان این عالم جلیل القدر را به ساحت قدسی حضرت بقیه الاعظم(عج)رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)حوزه های علیمه، شاگردان، طلاب و فضلای حوزه و خانواده آن  فقید سعید، تسلیت گفته و از خداوند منان برای روح متعالی آن بزرگوار علو درجات و حشر با اهل بیت علیهم السلام و برای بازماندگان صبر و اجر، مسالت می نماید.

مرکز مدیر یت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha