جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب باید بیش از همه دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشند و تلاش های خود را به نیازهای اجتماعی، دین شناسی وتقوا معطوف نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، امروز در دیدار طلاب شرکت کننده اختبار وتثبیت حوزه علمیه استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان، وظایف طلاب را بسیار مهم معرفی کرد و گفت: طلاب باید مسیر سربازی امام عصر(عج) را با جدیت دنبال کنند و از علم و دانش به صورت عمیق بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه طلبه باید پیش از ورود به طلبگی، بصیرت لازم را برای این حرکت مقدس کسب نماید، افزود: طلاب باید بیش از همه دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشند وتلاش های خود را به نیازهای اجتماعی، دین شناسی وتقوا معطوف نمایید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: طلاب باید سعی کنند علم و عمل را در کنار هم داشته باشند، چرا که علمی که عمل را در پی نداشته باشد، ارزشمند نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در پایان، از تلاش های دست اندرکاران برگزاری اردوی 10 روزه اختبار و تثبیت طلاب جدیدالورد تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha